Data management oplossingen

Een tagbeheersysteem is ontworpen om de levenscyclus van marketingtags te helpen beheren (ook wel trackingpixels genoemd),...

Marketingtags worden gebruikt om functionaliteit toe te voegen aan websites, videocontent en mobiele apps. Dergelijke functionaliteit kan bestaan uit webanalyse, campagneanalyse, doelgroepmeting, personalisatie, A / B-tests, advertentieservers, gedragsretargeting en conversietracking.

AB Analytics helpt graag bij de implementatie en onderhoud van Tag management systemen. Wat mag je verwachten van een implementatie? Voorbeeld met Google Analytics & Google Tag Manager.

Data implementatie oplossingen

Standaard implementatie

Basis implementatie kost ongeveer 24 uur inclusief intake & overdracht

  • Implementatie document
  • Analytics pageview
  • AVG proof meten
  • Youtube tracking
  • Download tracking
  • Menu klik tracking
  • Interne link tracking
  • Externe link tracking
  • Scroll Depth tracking
  • Form submit tracking
  • Cross Domein tracking
  • 2 doelen in Analytics
  • Adwords (marketingtag) tracking

Basis implementatie

Basis implementatie kost ongeveer 12 uur inclusief intake & overdracht

  • Implementatie document
  • Analytics pageview
  • Download tracking
  • Menu klik tracking
  • Interne link tracking
  • Externe link tracking

+ toevoegingen

Toevoegingen/complexere onderdelen vergen meer tijd en worden op maat gemaakt en afgestemd met de klant

  • Ecommerc tracking
  • Interne promotie tracking
  • Marketingtags tracking
  • Data import
  • Custom metric
  • Custom dimensies
  • Custom reports in Google Analytics
  • Custom dashboards in Google Analytics

Onderhoud & Support